nilufer19 ben öyle bir sey yazmadım, manipüle etmeyin. Emmeye alışık olan bebek emmek ister, sizin bebeginiz o rahatlama hissini baska sekilde sağlar siz öyle yaparsınız. Sigara icen biri bırakınca yoksunluk yaşar. İcmeyen de o yoksunluğu anlamaz. Ama sigara icmeyenin de belki cay icme alışkanlığı vardır ve kahve icen bunu anlamaz. Örnekleyerek anlattım, umarım anlaşılmıştır. Gereksiz hassasiyetin lüzumu yok.