Sumeyyebaglan Bunu söylerken bile vicdan azabı çekiyorum ama inan artık emzirmekten tiksindim. Oğlum 15 aylık ve yaşına girdiğinden beri aşırı derecede meme bağımlısı oldu. Emzirmekten gocunmuyorum kesinlikle ama son iki aydır yemek yemiyo doğru düzgün ve her fırsatta yakama yapışıyo meme diye. Çoğu zaman keyfi oluyo biliyorum. Gece uykularımız zaten hiç yoktu değişen bi şey olmadı ama bunun yine tek sebebi sürekli emmek istemesi. Her emmeye başladığınds vücuduma çok büyük bi öfke kaplıyo. Ay bilmiyorum içimi dökesim var. Bi yanım yemek yemediği için bıraktırmak istiyo bi yanım daha küçük diyo. Psikolojim alt üst🤦🏻♀️
Senemmm11 Sumeyyebaglan 1-2 ay öncesine kadar aynı durumdaydım yani yaklaşık 16-17 aylıkken. Allahım gece gündüz meme istiyordu yemek asla yok memeye güvendiği için yemek istemiyordu. Artık meme istediği zaman yada emerken 1-2 dk sonra vücudumu ateş basıyordu resmen sinir küpü oluyordum o anda. Her seferinde artık memeden kesicem diyordum ama kıyamıyordum da. Şimdi 19 ayına girecek sadece günde 1 kere emiyo iki göğsümü de veriyorum başka da vermiyorum. İstediği zamanda oyalıyorum vermemek için çünkü yeniden alışırsa yine aynı şeyler olacak. Zamanla bu 1 kereyide kesicem 2 yaşına doğru
Balperisi Sumeyyebaglan daha dün eşime aynı cümleyi kurdum Emzirmekten tiksindim artık🤦🏼♀️ Kızım geceleri durmaksızın emiyor hatta birini emiyor diğerini istiyor gece boyunca sürekli sağ sol yapıyoruz. Kızımda 17 aylık bu arada bende memeden kesmeyi düşünüyorum ama psikolojisi bozulmadan kesmek için azaltarak kademeli olarak kesilmeliymiş
Ozgdfn Sumeyyebaglan kızım 13 aylik bende aynı sekildeyim bazen çok bunaliyorum o kadar çok emiyo ki hele gece sürekli saat başı kalkiyo emmeye. Bu zamanlarda geçecek diye düşünüyorum ama bilmiyorum ya of 😢
Nealakasivarrr Sumeyyebaglan anaaa beni anlatmış😄 16 aylık. Diş çıkartıyo ama benimki ondan meme bağımlısı oldu.
Sumeyyebaglan Senemmm11 ayyy vallahi ne eksik ne fazla birebir yaşadığım durum çok yıpradım inşallah bi kaç ay sonra sizin gibi olurum bende
Ozanozi Balperisi benim bebeğim iki aylık emmiyor doğru düzgün sarılmak kokusunu almak istiyorum ama kucağında sevmiyor memeyi tutmayıda biberon veriyorum uyku arasında meme alırsa Bi ozaman alıyor o duyguyu çok seviyorum siz nasıl yaptınız oğlumun memeyi sevmesi için ne yapabilirim
Sumeyyebaglan Balperisi ya evet bide bu durum var tabi iki saniye birini emiyo sonra diğerini istiyo onu emiyo sonra öbürünü bu daha çok yoruyo beni😓
Defnolita Balperisi ay okurken çok güldüm aynı benim kızım😅Bir de gösteriyor anne bu diye.O bitince diğerini öyle öyle sabaha kadar Nasıl uyuyoruz belli değil.Zamanla kendi bırakır herhalde.Yani şu anda ağzından meme çıkınca uyanıyor yenidoğan gibi 18 aylık olacak yakında
Senemmm11 Sumeyyebaglan düzelir merak etme ama her istediğinde verme başka şeylerle oyala ve düzene sok. Günde kaç kere vereceğine karar mesela hangi saatlerde gece uyurken mı sabah kalkınca mı yoksa gün içinde mi vs. Kendine göre ayarla yani. Mesela ben şuanda sabah uyanınca veriyorum çünkü çok acıkmış oluyor. Kahvaltı hazırlayana kadar çocuk sabredemiyo ağlıyo mama mama diye. Bende uyanınca bi kere veriyorum 2 göğsümü de sonra kahvaltı yapıyo diğer sabaha kadar vermiyorum istese de vermiyorum oyalıyorum
Sumeyyebaglan Ozanozi yaa canımmm♥️ Üzülüp stres yapma hep aynı pozisyonda değilde değişik pozisyonlarda emzirmeyi dene. Birlikte duşa girip ten tene temas edip emzirmeyi denee💕
Sumeyyebaglan Nealakasivarrr ya benimde oğlum şuanda azı dişini çıkartıyo ve arkadanda baya patlayan dişleri var onada bağlıyorum tabi ama yaşından beri bi fazlalaştı yani bambaşka bi hâl aldı🤦🏻♀️
Nealakasivarrr Sumeyyebaglan dişten dolayı yapıyor benim oğlum. Ağzı akıyor sürekli dişinin üstüne bastırıp yiyemiyor yemekleri. Aslında yemek istiyor ama canı yanıyor. Geçicek bu süreç bence
Balperisi Sumeyyebaglan evet önceden emzirmekten çok keyif alıyordum içimde güzel duygular oluyordu ama bu ara aşırı yoruldum .yine de sabretmek lazım sanırım, aşırıya kaçınca kural koymak lazım ama tamamen kesince de bir şifadan eksik bırakmış gibi hissedip vicdan azabı çekebilirim
nilufer19 Sumeyyebaglan nesi küçük, 15 aylık işte yeteri kadar emmiş ne güzel. Valla bence kendinize bu kadar eziyet edecek bi konu değil. Kusura bakmayın ama asla psikolojisinin bozulduğu, uykusuz kaldığı halde emzirmeye devam eden anneleri anlamıyorum 😧 hele de 1 yaş sonrası
Senemmm11 nilufer19 devam ediyoruz çünkü zamanla düzeliyor bu sorunlar. Bende yaşadım aynılarını 1-2 ay sonra düzeldi tekrardan emme sıklığı azala yemek yemeye başladı vs vs. Hem 15 ay meme emmesi yeteri kadar emdi demek değil
BuzluKahve nilufer19 devam ediyoruz çünkü emmek sadece karnını doyurmak degil, aynı zamanda ruhunu da doyurmak. Elbette zor, fazla fedakarlık istiyor ama zaten bunları göze alarak çocuk yapıyoruz.
Sumeyyebaglan nilufer19 yeteri kadar emdiğini düşünmüyorum sütüm varken erkenden kesmek biraz bencillik gibi ben sadece bu durumu düzeltmenin yolunu arıyorum😓
nilufer19 Senemmm11 eğer bebeğin emmesi anneye psikolojik eziyetse, bence yeteri kadar emmiş demek. Çünkü benim için bebeğin neyle beslenmesinden önemli annesinin mutlu ve stressiz olması, tabi karar onun, ben sadece fikrimi söyledim 🙌
afraninannesii Senemmm11 mesela bunu deniyorum ama asla oyalanmıyor. Eğer emmezse asla yemek yemez. Dışarıda olsak bile illa ki meme emmesi lazım. Anne meme diye bağırıyor ve sonra ağlama krizi başlangıcı🥲 anlatırken komik yaşarken sinir krizi geçirmelik😂
sokomel Sumeyyebaglan her istediğinde vermeyin belirli zamanlarda verin kahvaltıdan sonra veya gündüz uykusundan çnce vs zamanlayın o zamanlar dışında vermeyin süt bitti anne su içsin süt olsun vs her istediği zaman almayı bıraktırın.
afraninannesii Sumeyyebaglan ben de bu durumdayım. 16 aylık ve her dk başı meme istemesinden bezdim. Gece uykusu yok. Meme ağzında duracak sürekli. Gerçekten aşırı sabır gerekiyor. Başkasının çocuğu olsa bakılmaz yani o derece zor bir çocuk ama kendi çocuğun olunca mecbur 😮💨🥲
Nil614kara Sumeyyebaglan Bu duyguları yaşaya yaşaya kücük diye diye 21 aya kdr sabredebildim sonra kestim. Şu an 32 aylık tbi postu görünce ne kdrda ben dedim 🤦🏻♀️