Minikmucizee Elifff çiğlide oturuyorum canım ama doktoru arkadaşım tavsiye etti çok memnun kaldığım için ona gidiyorum
KardelennUmut Minikprensannesi Evet kurabiliyorum benim oğlum da çok hassas bir cilde sahip sürekli konuşuyorum
Irfantahirsmom Songulayaz baskın kocabaş benim doktorumdu şimdi oğlumun kesinlikle işinin ehli özel muayenehanesi balcovada
Minikprensannesi Irfantahirsmom tamamlayıcı sıgortamız olmasa o doktora giderdim gercekten iyi bi doktor😌
Mineltoygar Songulayaz karataş hastanesi doç. Zelal hanım, ilgisine ve bilgisine hayranım, telefonunu filan veriyor whatsapp anında dönüş sağlıyor
Depresif_polyanna Egepol ikbal hanıma gidiyoruz çok memnunuz. Çok güleryüzlü bir bayan, kızımı da çok seviyor. Her sorumuza sabırla ve güleryüzle cevap veriyor bıkmadan. Uzun uzun ilgileniyor kızımla da,detaylı muayene ediyor ve bilgi veriyor her konuda.
Merve201119 Songulayaz ben çocuklarımı Ege üniversitesinde mesai dışı öğretim üyesi profesör doktor Zafer Nuri kurugöle götürüyorum ayrıca Ege üniversitesinde çocuk hastalıkları ana bilim dalı başkanı kendisinden çok memnunuz ilk günden telefonunu verdi gece gündüz arıyoruz biley olduğunda ve acile gittiğimizde Ege üniversitesinde Zafer hocanın hastayız deyince bekletmeden alıyorlar ilgileniyorlar özel bir şekilde
gayeceee Songulayaz tınaztepe hastanesi yunus sezer Bayam çok ilgili bir doktor ilk gittiğimizde sütüm yetmiyordu mamaya başlatmıştı bebekte 500 gram kilo kaybı vardı üzüntüden panik olup bebeğimi giydirememiştm bana çok destek oldu anneanneler bu günler için kafana takma dedi süt konusunda ağlayınca da yine destek oldu sütün geleceğini öyle güzel bir dille anlattı ki hem psikoloğumız hem çocuk doktorumuz oldu kesinlikle öneririm
Elifff Minikmucizee Anladım canım bizde sada ya Ebru hanıma gidiyorduk muayene ücreti 160 tl olmuş bi kontrol içinde biraz pahalı geldi açıkcası Hüseyin beye gitmeyi düşünüyorum
Gokcecik Egepol Neşe Hanım çok güler yüzlü tatlı bir kadın , siz hangi doktoru istemediniz Egepol de?
Minikmucizee Elifff bende ona gittim canım bi kaç ay 115 tlydi sanırım çok pahalanmış 😒 memnundum ama fiyatı yüksek sıra çok bekliyorsun bide Hüseyin beye en son 2 ay önce gittim 60 tlydi sanırım ve çok şeker bi doktor başından savmıyor hemen çok memnun kaldım bi dene bence
Elifff Minikmucizee Tamam canım teşekkür ederim tavsiyen için gerçi Allah düşürmesin eksikde etmesin 🥰🌺