Bebek2020_ Mihri295 Bebeğim 3 günlükken acillik olduk. Acilde Asena hocadan önce bir doktor ilgilenmişti. Kızımın yoğun bakımda yatması gerekiyordu. Doktor acilde bakılmasında sıkıntı görmemişti. Ama asena hoca nöbeti teslim aldığında doktordan bu öneriyi duyunca tepki göstermişti. “ pandemi döneminde 3 günlük bebek acilde kalamaz” dedi. Ben zaten asena hocayı biliyordum. Eşimde bu tepkiden sonra asena hocayı tercih etti
Bebek2020_ Gulgcck 7 gün yapmaması endişe verici aslında. Bir çocuk aciline gidin isterseniz. Yapmadıkça sertleşir daha da zorlar bebeğinizi
Gulgcck Bebek2020_ yok dün akşam yaptı şükür, normal her zamanki gibi kakası, bende araştırdım da farklı bi durum yok çok şükür, annemler kilo alıyordur takma kafana diyor kafam karıştı iyice
Gulgcck Bebek2020_ ayyy çok geçmiş olsun canım, Rabbim bebeklerimizi sağlıklı büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻
urazinannesiii Gulgcck ben adana da değilim şu an Aydın da ikamet ediyorum ama memleketim Adana. Doğumu metro hastanesinde yaptım. Orda olduğum sürece de oğlumu imadettin bey e götürdüm. Numarası var iletişim kurabiliyoruz istediğimiz zaman. Ben Aydın a gelince bile aklıma takılan bir şey olduğunda hep sordum ve cevapta aldım. Tavsiye edebilirim
Gulgcck mihrosum ayyyyy çok teşekkür ederim canım benim, çok sağol umarım kafam rahat bir şekilde dönerim gerçekten buna çok ihtiyacım var 😔
Bebek2020_ Gulgcck yeğenimde birkaç günde 1 kakasını yapıyor. Çok zorlanıyor. O yüzden bezi de bırakamıyor.
Gulgcck Bebek2020_ bugün gittik doktora, mama kabız yapabiliyor dedi, benimde son zamanlarda sütüm az, mecbur mama veriyorum sıklaştırmıştm yani, sütüm içinde çay önerdi, ama mecbur kalmadıkça mama verme emzir dedi
Bebek2020_ Gulgcck bol yeşillik tüketin. Kimyon tüketin. Ben nerdeyse bütün yemeklerime kimyon ekliyordum. Kaynatıp içiyordum
Gulgcck mihrosum canım özelden yazdım sana, bildirim gitmiyor galiba, çok teşekkür ederim gittik bugün imadettin beye, içim rahatladı anlattım herşeyi numarasını da verdi, bahsettim bide sizi çok önerdiler diye 🤗 çok teşekkür ederim tekrardan 🌸