Merhaba anneler, Adana’da Bülent Samlı diye bir doktor varmış, araştırdığım kadarıyla genel olarak herkes çok memnun,
Ben doğum doktorumdan çok memnundum istediğim zaman bi sorunum olunca asistanına yazardım, Gökmen Sukgen o kadar memnundum ki Allah razı olsun arkadaş gibiydi, ama gelin görün ki yavruma bi doktor bulamadım, bi kaç yeri aradım bugün ama muayene ücretleri 450,500,600 gerçekten aşırı pahalı, en son Bülent Samlı’yı duydum bayaa araştırdım yorumlara baktım herkes memnun genel olarak, Bülent beyin hastası varsa diye burdan bilgi almak istiyorum çünkü artık doktor aramak istemiyorum, doğum doktorum gibi hemen ulaşmak kafam rahat bir şekilde sorunum olunca yazmak, gönül rahatlığıyla konuşmak istiyorum, umarım çoğu kişi gibi bizde memnun kalırız 😔