LillyWonka dnzcyc Ketbox markasının ek gıda paketini almistim 2,5 ay önce. Hem içeriği güzel hem de marka ve kaliteye göre fiyatları oldukca uygundu. Fakat 2022 ile birlikte fiyatları artmış. Ama cok memnunum o ayrı.
dnzcyc LillyWonka Teşekkür ederim bakim. Güvenilir ve kaliteli olsun da fiyatı çok önemli değil. En azından 2 yaşına kadar güzel beslensin istiyorum kızım😊
Miraaa123 taze1annee instagramdan kendi sayfasından bakın aralarında baya fiyat farkı oluyor bilginiz olsun
Tgcznp dnzcyc ben makarna vitma dan alıyorum ama tarhanayi uşak tarhanası tarhanababa var ondan alıyorum eşim uşaklı ve çok güzel tarhanası
dnzcyc Aydeeeee siz diyene kadar buna hiç dikkat etmemiştim ya. En iyisi doktora bir sorayım sonra da içeriklerine bakim😊
Gizo87 nutellayiyensincap benim de OG natural tadı çok güzel. Bebeğimin itiraz etmeden yediği tek şey 😄😄