dnzcyc Kızlar og natural almayı düşünüyordum ama yorumlarda böcekli geldi yazan gördüm. Hangi markayı kullandınız nelerden memnun kaldınız? Ebebekte de tarhana satılıyor galiba oradan almak mantıklı mı?
duyguluanne dnzcyc ben makarna lütfenden aldım yoğurtlu beyaz tarhana bebeğim tadını sevmedi ama havuç kattım içine falan öyle yedi diğer ürünleri de aldım İrmik falan iyiydi paketlemedi de güzel
Miraaa123 dnzcyc ben beyorganikten almıstım canım instagramdan bak araştır istersen güzeldi trenyolda da var aynı marka ama kendi sayfasında fiyatlar daha uygun
Miraaa123 taze1annee instagramdan kendi sayfasından bakın aralarında baya fiyat farkı oluyor bilginiz olsun
Teemo07 dnzcyc e bebekten aldıgımı ben begenmedim sanki. Aşçı anne var instada. Ben ondan salça falan almıştım. Simdi de tarhanyı ordan alacagım.
sonlafsokucu Keçi boynuzu unu, yulaf unu, buğday ununu tarım kooperatifi var bizim evin yanında oradan alıyorum. Tarhanayi aşçı anneden veya kayınvalidemin bir akrabası yapıyor sebzeli bebek tarhanası, ondan alıyoruz.
dnzcyc sonlafsokucu Teşekkür ederim bakim😊 Bizim de akrabamız tarhana ve erişte yapıyor aslında ondan alabilirim
RuyasMom dnzcyc tarhanayi civilden aldım gayet güzel. Og markasının irmiğini ve yulaflı muhallebisini aldım memnunum böcekli değildi 🤓 şansına böcek çıkan kişi için kötü deneyim olmuş gerçekten
dnzcyc RuyasMom Evet ya 😂 Bunu duyunca da insan bir kötü oluyor. Yine bir bakim ama memnun olan çok. Teşekkür ederim