Benim atanma ihtimalim var, eğer işe başlarsam bebeğim tam 1 buçuk yaşında olacak. Bu zamana kadar el bebek gül bebek severek eğlenerek bir of bile demeden geçti zaman. Ama hamileyken de harıl harıl çalıştığım bir kpss, emek verdiğim bir mesleğim var. Bebeğimizin hatırında elbet kalacak ama güzel anılar 7 24 yanında olarak değil bulunduğun zaman içerisinde yine kaliteli geçirerekte oluşur. Yıl 1980 olsa anne evdeyken belki normal geçinilir. Ama günümüz şartlarında ciddi anlamda yaşamak için para gerekiyor. Kreşi var kursu var kıyafeti var büyüyünce okulu ihtiyacı var. Çalışırken ihmal edilmedikçe ilerse sizinle gurur duyar içiniz rahat olsun.