Meyrasss Ben her aninda yaninda olamayacaksam, yere düştüğünde açıklığında, konuşmak istediğinde, tuvalete gitmek istediğinde bana değilde başkasına gidecekse BANA KALIRSA çalışmanın hiçbir önemi yok! Hayat,zaman ne der ne olur taktiri ilahi ama calismak sirf onun için geleceği için demek para okul gelecek değildir BANA KALIRSA çünkü o bir kere 2 yasinda olacak veya 10 aylik veya 5 yaşında.. Annesiyle mutlu huzurlu olması ona herşeyden öncedir. Fikrim bu şekilde ama calisan annelere saygi duyarim