N54esrin Öncelikle çok geçmiş olsu.2 hafta önce aynı durumu kızımda yaşadım.3-4 gün boyunca ne kadar ateş düşürücü versemde ateşi düşmedi.3 kere doktora götürdüm.En son götürdüğümde kan ve idrar tahlili yapıldı.Sonuç kanında enfeksiyon çıktı.3 gün antibiyotik iğne, 7 günde antibiyotik şurup kullandıktan sonra çok şükür ki kendine geldi.Size tavsiyem doktor istemese bile siz bir kan ve idrar değerlerine baktırın.En azından içinizde kuşku kalmaz.Testleri temiz çıkarsa ona göre bir tedavi uygularsınız