2 gün sonra doğum günümüz var kızım 1 yaşında oluyo ama gel gelelim dün ve bugün çok çok çok hasta önce ateşle başladı diş çıkarıyo dedim carpol verdim 2 gün sonra diş patlattı bugünde ateş 38 7 gözlerde yaşarma burun tıkanıklığı burun akıntısı halsizlik huysuzluk iştahsızlık böyle olmucak doktora götürdük boğaları iltihap kapmış mecbur antibiyotik kullanmamız gerekiyomuş bugün başladık ama daha faydasını göremedik 4 saat arayla carpol dolven dönüşümlü veriyorum ama yok inmiyo ateş ilk defa başıma geliyo yavrum resmen gözümün acı çekiyo görüyorum bişey yapamıyorum ne yapmam lazım ne hemen onu toparlar ne kendine getirir lütfen bana bişey deyin