SibellNisaa birkupalatte bende öyle yaptım vallahi soğuk falan demedik heryere gittik doğru şekilde giyindirdiğimiz sürece sıkıntı yok bence kardeşim🤪
Medusafer SeninAnnenBirMelektiYavrm şuan 20.5 derece gece biraz daha düşüyor ama.hicbir zaman çocukları sıcağa alıştırmadim evv22 derece olduğu anda kizlarim huzursuzlanmaya başlıyorlar
SeninAnnenBirMelektiYavrm Maviskizimm Kuzey cephesindekiler üşüyor. Biz güney cephesindeyiz güneş görüyoruz o yüzden sıcak oluyor
Busraata SeninAnnenBirMelektiYavrm 22-23derece evim sabit.gündüz anlayabiliyoruz üşüdügümüzü gece de oglumu kontrol ederken ölçüyorum üşümesin yada terlemesin diye
Denizasel34 [silindi] faturaya bı etkisi var tabiki de ev hep sabit derecede 21.9 olduğunda yanıyor bı tek evin derecesi yüksekse yanmıyor hiç
Haticedgn SeninAnnenBirMelektiYavrm Bizim evde 26 derece genelde bizimki de kısıkta çalışmıyor soğuyor ev. Ama ben bebeğimi ince giydiriyorum mesela içine bi askılı ya da kısakollu zıbın üzerine de uzun kollu zıbın alt.