Denizasel34 [silindi] faturaya bı etkisi var tabiki de ev hep sabit derecede 21.9 olduğunda yanıyor bı tek evin derecesi yüksekse yanmıyor hiç
SeninAnnenBirMelektiYavrm Katun evime gelecek olanlar sıcak olduğunu bildiğinden yanlarinda kisa kollu getiriyorlar 😄
SeninAnnenBirMelektiYavrm syaby Mesela çocuğun odasını kapatsam sabaha karşı buz gibi oluyor. Salonu kapatsam yine bir saat icinde buz gibi oluyor çözemedim bi türlü
__zulfisiniz__ SeninAnnenBirMelektiYavrm şimdi bir yeri kapat orası soğusun diğer taraflar sıcak ya kapılarıda aç eşitlesin evin sıcaklığını anlatabilmişimdir umarım
syaby SeninAnnenBirMelektiYavrm buz gibi olmuyordur 27 dereceden sonra sana soğuk geliyordur bi ölç kaç derece olduğunu
Maviskizimm SeninAnnenBirMelektiYavrm bizimde sizin gibi 26 derece oluyor genelde ama hiç hasta olmuyoruz ince giyiniyoruz hep.mesela antrenin peteğini kapatın kapılar açık olsuğu için sıcaklık dengeleniyor ben öyle yapıyorım
SeninAnnenBirMelektiYavrm Maviskizimm o kapali zaten. Mutfak da kapalı birde küçük oda kapalı. Onlar da açık olsa heralde 30 35 olcak 😄😄
Maviskizimm SeninAnnenBirMelektiYavrm sizinki bizimkinden betermiş 😀komşularınız ne diyor yetkili kişiyle görüşseniz dereceyi düşürse bi tık
Yazannesi1 SeninAnnenBirMelektiYavrm 22-23 derece 😌 27 derecede nasıl giyiniyorsunuz merak ettim ben cıbıldak gezerdim heralde 😜
Yazannesi1 SeninAnnenBirMelektiYavrm 23 derecede yarı çıplak geziyoruz bizde 😬 bence siz dereceyi düşürün çünkü gerçekten biraz fazlaymış 🤓 hep cıbıldak gezmek olmaz kaza olur 🤨
birkupalatte SeninAnnenBirMelektiYavrm En düşük 25 en yüksek 30 derece arasında gidip geliyor. Valla hiç isilik de olmadı üşütmedi de. Kırkı çıkmadan gezmeye başladık. Karda yağmurda dışarıdayız çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamıyoruz
SibellNisaa birkupalatte bende öyle yaptım vallahi soğuk falan demedik heryere gittik doğru şekilde giyindirdiğimiz sürece sıkıntı yok bence kardeşim🤪
SeninAnnenBirMelektiYavrm Maviskizimm Kuzey cephesindekiler üşüyor. Biz güney cephesindeyiz güneş görüyoruz o yüzden sıcak oluyor
aysenura SeninAnnenBirMelektiYavrm evimiz en fazla 23 derece canım.kizim sıcağı sevmiyor zaten gece de 21 filan oluyor