Sedakcby Melisbugi sizede çok geçmiş olsun. Bende tedirginim valla. Gündüz bişey değilde gece uyursam falan diye çok tedirgin oluyorum gerçi hiç uyumuyoruz da. Allah şifa versin tüm yavrulara 🤲🏻