Melisbugi özür dilerim telaşlandırmak istemem ama. Bizde diş zannedip covid pozitif olduğunu öğrendik oğlumun dün gece. Eli ağzında diş zannettik, ateşi de 37.5-37.7 gibi gidiyordu. Ara ara yükseliyordu. Temaslı var mı pozitif var mı ? Sadece tavsiye. Bi baktırın. Öksürük de var bizde. 9 aylık oğlum.