leblebiannesi Evlendiğimizden beri eşim 2 hafta nöbette 1 hafta geceleri evde gündüzleri yok. Alışıyorum artık. O nöbetteyken bende kızı yatağimizda uyutuyorum bende onun yanına yatıp telefondan bir şeyler izliyorum. Eşim nöbetteyken kızımın yanından ayrılmak istemiyorum 😢