leblebiannesi Bebeğine eşi gece nöbetteyken yalnız bakanlara sesleniyorum. Yalnız sıkılıp bunalmıyor musunuz? Biraz dertleşelim mi
Yldrm3105 leblebiannesi al benden de o kadar. Sabahlar olmasın zaten kızımla otur otur sıkılıyorm yalnızlıktan da bunaliyorum
Gryffindor leblebiannesi Eşim nöbetteyken hiç sıkılmıyordum ya. Evlendiğim ilk zamanlar gidiyordu evde keyifli vakitler geçiriyordum. Ama şimdi olsa sıkılırdım heralde. Artık gitmiyor nöbete
Elmel leblebiannesi Benim eşimde gece gidiyor hatta şuan da yok ama ben sıkılıyorum bebeğim 7 aylık ona kitap okuyorum oyuncakla oynuyoruz sonra o tek oynarken kendime kahve yapıyorum bı iki sayfa kitap okuyorum sonra bebeğimi uyku için hazırlıyorum o uyuyunca bende uyuyorum
leblebiannesi Gryffindor ilk zamanlar benım de öyleydi ama hamileyken sonlara doğru cok zor geçti o yüzden pek kalmak istemiyorum açıkçası
Glbahar leblebiannesi bebeğim ne hikmetse babası yokken kuduruyor babası varken süt dökmüş kedi 😂 aşırı zorlanıyorum tek başıma
Gryffindor leblebiannesi Evet ilk zamanlar güzel geliyor insana ama çocuk olunca gündüzleri bile eşimi arıyorum sıkılıyorum
leblebiannesi Gryffindor aslında bebeğimzin ve bizim dengimiz insanlar olsa çevremizde daha iyi olacak da..
Gryffindor leblebiannesi Ah sorma ya. Hiç komşum yok. Binada birini görünce neşeyle selam veriyorum ama adam akıllı karşılık alamıyorum. Zaten hastalık da var. Biriyle karşılıklı oturup muhabbet etmeyeli o kadar çok zaman oldu ki 😔
zhrayca2001 leblebiannesi şuan eşim görevde kızım yanımda uyuyo. Kızım olmasaydı bilmediğim memlekette tek başıma sıkılır korkardım ama şimdi ne korkuyorum ne sıkılıorum oyunlar oynuyoruz güldürmek için uğraşıyorum yemeğini yapıorum zaman kızımla çok daha hızlı çok daha güzel gecio 😍🙂