nlyoya bebeğim 6 aylık sallayarak uyutuyorz ama biraz farklı bi sallama bizimkisi. Ben işteyken annem bakıyo bebeğime o hamak beşikte sallıyor, işten dönünce gece uykusu için ben ayakta kendi yastıgı var onda sallıyorum, park beşiğe alıyrm, gece uyanırsa park beşikte sallıyoruz. Kısacası cocuk nasıl denk gelirse öyle sallanmaya alıştı 😅😅 uyku eğitimi vermek istiyorum ama gündüz annem kıyamayıp yine beşikte sallayacak biliyorum o yüzden uyku eğitimini yaza bıraktım yazın tatildeyken uyku eğitiöi vermeyi düşünüyorum. Yaza 1 yasa girecek gündüz uykusu teke düşer onda da idare ederiz bi şekilde modundayım 😄