nlyoya benim oğlum 11 aylık. Bende ayağımda sallıyorum. Memede, ayakta, kucakta gezerek her şekilde uyuyor. Hiçbir şekilde onu zorlamıyorum. Bir ara çok kafama takmıştım. Uyku eğitimi vermeyi düşünmüştüm. Hatta destek alacaktım. Sonra dedim ki bu bir bebek. Ağladığında ben senin yanındayım desem ne olacak ya da kucağıma alıp susturup tekrar tekrar yatağına koysam. Onun sadece bana ihtiyacı var. Benim vicdanım el vermedi. Şu an 2 gündüz uykusu yapıyoruz. Asla zorlamıyorum. Örneğin emzirdim, salladım uyumadı. Tekrar memeye aldım. Öyle uyudu. Demek ki böyle uyumak istiyormuş ben anlamamışım. Geceleri uyandığında sallamıyorum mesela. Gözümü kapatıyorum o da baka baka uyuyor. Bir buçuk yaşından sonra da bırakmayı düşünüyorum. Bez alışkanlığını bile bırakıyorlar sallanmayı mı bırakmayacaklar. Hiç telaşlanmayın. Nasıl güzel uyuyorsa öyle uyutun.