[silindi] Yaa, hem kartım yok hemde yurtdışındayım gratis yok galiba buralarda, kalıcılığı baya iyi bir fondöten arıyorum 😁 çünkü 2. Bebekten sonra tipimin kaydığını düşünüyorum 😁 en iyi fondöten önerisi diye post açayım en iyisi ❤️ teşekkür ederim 🥰