Mcan GBU yani demek istediğim hani dediniz ya aç kalır diye korkuyorum onu diyorum korkmayın işte annelik içimiz rahat etmiyor ama haklısınız ama her saat kalktığında memenizi vermeyin bide artık algıları tamamen açıldı maalesef gazdan ziyade etrafla ilgilrnenye başladıkları için bu şekilde yapıyorlar çok üzülerek söylüyorum benim oğlumla 3 buçk aylık falandı saatte bir.ile kalkıyordu 7.aylıkda zirve yaptı bu durum 10 dk ya bir kalktığı bile oluyordu artık perişan oluyordum. 6 ay hiç indirmeden kucağımda taşıdım gece gündüz.
GBU Mcan Mesela bu gece 30 dakikada bir çığlık çığlığa mememi dahi almadı gazdan emziği artık mecbur veriyorum bütün sinirini emdikten çıkarıyor. Artık ek gıdaya geçsede içim rahat etse. 1. Ayında 1 kilo 2. Ayın 1200 3. Ayında şuanda 450 gram almış çok az almış doktor aşırı hareketli bi bebek kilo almaz dedi buda beni korkuttu zaten zor emiyor bide kilo almazsa hastanır diye düşünüyorum
GBU Sheqermom bende emzık ıle sakinleştirip veriyorum gece bırakmıyor emiyor gündüz anlayıp bırakıyor gündüzde uykuya dalacagı zaman öyle yapıyorum. Bende asla biyere gitmek istemiyorum sırf aç kalacak diye evde en azından saatlerce uğraşıp bi şekilde emiyor
Sheqermom GBU çok iyi anloyorum bende aynı durumdayım fön makinası sesini açıyorum sürekli öyle biraz emiyor
Mcan GBU bence hiç korkmayın sağlığı yerinde ise benim bebeğim ilk 15 günde çok kilo aldı mesela ama sonrasında durdu Bi süre hiç kilo almadı sütüm yaramadığından değil süt yaramaz diye bişey yok her türlü anne sütü bebeğin ihtiyacını karşılar ama bebeğin yapısı budur belkide. Bi dönem tamamen durdu kilo alımı ve kaç aydı 10 kiloyu göremedik vallahi 15 aylık oldu. Sağlığı yerinde ise sıkıntı etmeyin
Mcan GBU yani doktorlara göre evet belli Bi yüzde içinde olması gerekiyor gelişimlerinin. Ortalama da iseniz hiç sıkıntı etmeyin önemli olan ortalama altına düşmemek demişti doktorumuz.
BeyazPapatyam GBU valla emzikle hiç alakası yok benimde iki aydir meme reddim var mamaya başladım kilo almamış çünkü yani önce emip sonra emmmesi emzikle alakalı degil bence bizimki sütun akışı azaldığında ağlama krizine giriyor
GBU BeyazPapatyam Benim sütüm bayağı var ama sıkınca bile geliyor mememi gösterince bile itiyor eliyle
BeyazPapatyam GBU ilk doluluk hep öyle bende de öyle ama süt olsa da meme reddi oluyor yani emzikle alakalı degil bence
2209 GBU bizde tam 3 ayda yasadik gecen hafta emen bebek emmedi, buyume atagindasinizdir. Emzirme şeklinizi değiştirin, almadimi bi 10 dk sonra ara ara tekrar deneyin. Uyumak uzereyken verin aliyorlar. Birde doktorumuza sorunca, cerez, bahsratli yiyecek, kapali bakkal ürünleri kullanma yeme dedi. Dikkat edincede duzeliyor. Emzigi kesmeyin kurtarici o. Geciyor bu surec az sabir
GBU 2209 evet uyumaya geçerken alıyor Allahtan. Kapalı gıda olarak çikolata aşırı tüketiyoruö bi süre keseyim deneyim. teşekkür ederim
2209 GBU bakliyat, süt, yoğurt, cikolata, cay, kahve, karnibahar, brokoli, barbunya.. bu tarz yiyeceklerden bir süre uzak dur. Farkettigini göreceksin. 3 4 ay sikicaz dişimizi, aglamalarindan iyidir :)
GBU 2209 yemek olarak 3 aydır bir çok yemeği yemiyorum çikolatanın gaz yaptıgını bilmiyordum . Emzireli özellikle canım aşırı çikolata çekiyor bilseydim ağzıma sürmezdim
Simra GBU benim oglumda kolikti emzik ilk gun verdim snra vermemeye basladim bsylerle oyaladin durmuyordu ama napcan canim sabir gerektiriyor ay snde bi anda biraktir alismis gliba o yuzden meme reddi yasarsin biberon varsa ona sutunu sag oyle vermeyi dene ben bazen oyle yapiyordum kolik cok zor olur bilirim ya gece gunduz ciglik ciglik
GBU Simra Biberon asla vermem çünkü ilk 1 ay sağarak verdim ve aşırı zordu her gün sağ ver mememi zor tutturmuştum aniden kestim. Emziğe alıştırdığım için pişmanım aşırı el emiyordu bundan verdim keşke elini emseymiş
Simra GBU ya valla annelik cok zor ya emzigide bi anda kesin bir iki gun brz ciglik olur ama napcan son care bence ilk zmnlar bnde tutturamamistin emziye dayamistim snra dedim emzige alisirsa surekli emzik ister gogsumu almaz dedim bi anda kestm zor oldu ama basardim snde basarabilirsin pes etme yeterki ustesinden gelebilirsin ben daha ilk cocugumda kimse ne bana ne cocuguma bakmadi sorcak kimsemde olmadi hep esime soruyordum napsam netsem diye erkekler ne anlar snki cocukmu büyüttüler cocukmu baktilar ki sordum hep bu yasina kdr ben buyutm kaynanamgille berabr oturuyoruz onlarda kirkliyken cekip gittiler koye tek basima kala kaldim ama şükür tecrubeli oldum herseyin ustesinden illaki gelinir ben burayi hic bilmiyordum ilkin bilseydim burdaki annelere sorardim sen sor tercubeli annler vardir bnde tercubeliyim ama 3 4 annelerden az tercubeliyim ins emer surekli emzir tutturmaya calis göğsünü bide dmla fln kullaniyormusun gaz damlasi kullanmiyorsan doktoruna yazdir birde rutin kntrole götür ben surekli nie agliyor diye gotururdum bazen enfeksiyon dediler kanda idrarda bazende bsy yok diyip yolladilar
GBU Simra aynısını bende yapıyorum ınanki eşime sürekli soruyorum sanki o ne anlarsa 1 kere saatlerce emzıgı vermedım krize girdi inanılmaz sinirli bi bebek morarmaya başladı dayanamadım verdim :(