Bebeğim 3 aylık 1,5 2 aydır meme reddi yaşıyorum fakat geceleri gayet iyi emiyor gündüzleri asla mememi almıyor ağlıyor emziği verdiğim gibi cuk cuk emiyor. Sanırım emzikten dolayı emmiyor emziği bıraktırmak istiyorum fakat kolikte bebeğim bugün vermedim ağlama krizlerine girdi. Napacağımı şaşırdım. Benim gibi olanlar var mı ?