kızlar yaklaşık 4 aydir kızımda fazla kansızlık olduğu için ayda 2 defa kan tahlili yaptirarak tedavi etdiriyoruz. çok şükür kan değeri duzelmiş ama buvun yaptirdigimiz test sonuçlarında bazi degerler yüksek ve düşük cıkmış baktığımda kan hucreleri normadan büyük kandaki oksijen yetmiyor falan gibi şeyler çıktı ve akdeniz anemi testi yaptilar cevabi 15 20 gune çıkıcak dediler. çok endişelendiriyor beni bu hastalik nasil birşey? bu arada kızım 21 aylik