Ben sezaryan dogum yaptigim icin bebek normal dogumda almasi gereken bakterileri almadigindan cok gazli bi bebek diye doktorumuz biogaiya onerdi bide yaninda mestil veriyordum cok sukur 3 ayin icindeyiz oglum daha rahat aglamalari ve krizleri kesildi faydasini gordum yani biogaiyanin