hanimlar 17 gunluk bebegim var cok fazla gaz sancisi var ne yapsam fayda etmiyor saatlerce agliyor bide uğunma cikartti hemen uğunuyor bna metsil yada bigomu biogami neyse tam bilmiyorm bi damla soylediler hangisi iyi sizce kullananlar hangisi iyi ise yariyor