Kurt17 işte çocuğu zorlamak olmuyor evde çalışmak istemiyor ödül versem de sevdiği şeyleri katiyen yapmıyor iki tekrar yapıp bırakıyor. Psikiyatri bize önce kreşi önerdi nörolok ta aynısını önerdi kreşi bırakmayın dedi. Kreşe verecek durumunuz yoksa terapiye gidin dedi devlette veriyormuş engelli raporu ile falan. Ama dediğim gibi bize yetersiz geliyor ve orda terapistin söylediklerini zorda olsa tekrarlıyor ama bize gelince yok. Ve terapiste sordum uzun zamn alıcak cümle kurması dedi haklı olarak. Bakalım hakkımızda hayırlısı kreşi deneyelim.. olmadı terapiste yine gideriz