Tekmile
Tekmile kesinlikle öyle 👍 ben ağustosta doğum yaptım doğum esnasında pediatrist ilk kontrolünü yaptı hiçbir problem yoktu ancak bir hafta sonra Soner beye muayeneye gittik bebeğimin omzunda kırık varmış ufurum saptandı sarılık degerimiz yüksekti Soner bey bu durumlarla ilgili bizi bilgilendirdi gerekli yönlendirmeleri yapti Şuanda kirigimiz iyileşti 😊 sariligimiz düşene kadar ilgiyle yakından takip etti. Bebeğimle ilgili ben sormadan her şeyi detayıyla açıklayarak göstererek anlattı guleryuzlu deneyimli ve işinde oldukça titiz bir doktor. Bebeğimle ilgili risk olarak gördüğü/ dikkat etmemiz gereken her tür durumu söyledi ancak bunu moralimizi bozmadan yaptı ilk aylar bebeğim icin oldukça önemli bu yüzden ben kontrollerimiz için Soner beyi tercih ettim ve çok memnun kaldım.
Tekmile