Esrarya03 Merhaba herkese Kayseri’de çocuk doktoru öneriniz var mı acaba ? Yenidoğan bebeğimiz henüz doğum yaptığım hastanedeki doktor baktı ama hep gidebileceği bir doktor istiyorum öneriler in şimdiden teşekkür ederim.
jakxkdm Esrarya03 şehir hastanesinde Ceyda cilasun. Kizilayda Ahmet Bahcecioglu ikisi de çok iyi doktorlar
Suu6044 Esrarya03 memorialde Soner bey var gayet iyi bir de Acıbadem'de Murat bey var biz çok memnunduk iletişimi çok iyi herhangi bir sorunda mesaj atıp sorabiliyorsunuz
Reggioemiliaa Tekmile Tekmile kesinlikle öyle 👍 ben ağustosta doğum yaptım doğum esnasında pediatrist ilk kontrolünü yaptı hiçbir problem yoktu ancak bir hafta sonra Soner beye muayeneye gittik bebeğimin omzunda kırık varmış ufurum saptandı sarılık degerimiz yüksekti Soner bey bu durumlarla ilgili bizi bilgilendirdi gerekli yönlendirmeleri yapti Şuanda kirigimiz iyileşti 😊 sariligimiz düşene kadar ilgiyle yakından takip etti. Bebeğimle ilgili ben sormadan her şeyi detayıyla açıklayarak göstererek anlattı guleryuzlu deneyimli ve işinde oldukça titiz bir doktor. Bebeğimle ilgili risk olarak gördüğü/ dikkat etmemiz gereken her tür durumu söyledi ancak bunu moralimizi bozmadan yaptı ilk aylar bebeğim icin oldukça önemli bu yüzden ben kontrollerimiz için Soner beyi tercih ettim ve çok memnun kaldım. Tekmile
Merthalime Acibadem emel kabakoglu ünsür 4 aylik bebeğimin doğduğundan beri takibibini yapıyor cok memnunum canim
Karamm388 Esrarya03 tektende ahmet selım bey var çok güzel ilgileniyor sohbet eşliğinde muayene ediyor a dan z ye herşeyine bakiyo
HungryWolf Misafir olarak gittigimiz Samet bey var Medical Palace hastanesinde cok ilgiliydi guleryuzlu memnun kaldik tavsiye ederim.
Maviscik Esrarya03 Başlıkla alakası yok kusuruma bakmayın sadece sormak istedim kayseri de devlet hastanelerinde doğumda ameliyat önlüğü veriliyor mu acaba?
Mucizemizyolda Ben şehir hastanesinde normal doğum yaptım ama önlük vermediler sezaryan olacakları hazırlıyor tek
Mucizemizyolda Esrarya03 sancımı çektim açılma olunca odaya götürdüler altımda hiç birşey yoktu üzerimde de normal kıyafetim vardı uzun tunik şeklinde canım
Mucizemizyolda Mucizemizyolda doğrudur bende tereddüt ettim kaygım vardı devlet hastanesini karşı ama memnun kaldım