MelisT korkulcak abartılıcak bişey yok bizimde var alerjimiz fazla değil tabikide ama cocuk yemiyor bebelac gold kullanıyordum şimdi elevio gec dedi doktor saydıklarım haric birde reflü laktosuz vs mamalarıda kullandım malaesef sonuc yok o yuzden başka doktora git Yada denemen acısından eczaneden ücretli al ve rapor cıkardığında ücreti geri iade yapabilirler mi ögren baktın olmuyor bi belirti yok rapor cıkartırsın.. devam edersin saydıgım mamalar zaten süt ve üst ürünlerine alerjisi olan bebekler icin secitleri gibi düşün bi farklılıkları yok sadece doktorlara pazarlamacıların verdikleri mamaları öneriyorlar buna eminim 😪 cok uzun oldu umarım yardımcı olabilmisimdir.. birde aslında doktorun denemk icin mama vermesi gerekiyordu 😒