MelisT canım bircok alerji maması kullandım evet devlet karşılıyor hic ücret ödemiyorsun yada 5 10 lira gibi birşey tabikide doktorun cıkardığı rapor oranıyla belirleniyor bu ücret…
Seni anlıyorum doktorlar bilgi vermiyor bende yasadım deneme yanılma yoluyla bulmaya calısıyorlar o yuxden ben nerdeyse 5 ay boyunca her hafta mama değiştim sonuc yine hüsran..😢
simlac alümentum
aptamil pregomin
elevio rp
simlac onecare
Gibi bunları hep denedim
tabi diğer normal mamalar haric bu tip mamaları eczane dışında alamasın satılmıyor..
ücretleride cok yüksek illa rapor cıkarman şart bende şimdi mesela elevio rp tekrar başlıcam