sademinannesi rabbim hayırlısyla sağlıcakla kuxağina almati nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bnm de ilk öle bi tecrübem oldu onu hamilelik bile saymiyolar kadınlar bazen adet geçindiğinde bile böle sonra adet olnca bu dırumu yaşayabiliyolaröiş doktor demişti sana test yapmasaydik mesela anlamicaktn demişti sonra kızım d zaten baya geç gittil 10 gün geçmişti gittiğimde o zmana zaten değer de yükselmişti on günden sonra 1 hafta sonra kesede kalp atişi da gözükmüştü 🤲🏻 Rabbim isteyen herkeze nasip etsün inşalah 🤲🏻