Kzlar doktora gittim degerim 88 çiktı gebelik var dedi folbiol verdi 1 hafta sonra gel dedi bugün gittim kan degerim 8 olmuş.düsük yapacaksin dedim ağrim yok.düsük olmadı düsmedi ama düsuk onleyicide vermedi.başka doktora gitsem mi ???bile bile bebegimin düsmesini mi bekliywcem