Honki_Ponkiha tevafuk demek ki kanki 🥺benim durumu şansa bırakma yoksa geç olabilir kanki bağlanınca kopamıyorum kolay kolay ayrılık acısı çekiyorum 😢😂😂 zaten burda 3 kişi var değer verdiğim sonra da yazılarıma tepki vermedikleri için yüreğimin zarif acıları olan kişiler 😢😃 ben değer verdiğim kişilere bişey yazdığım zaman karşılık beklerim olmadı beğeni yapsın o da kabul, bakarım da günler geçse de, 😢😃