egb92 1 yaşına kadar her ay götürdüm 1 yaştan sonra aşıları için götürdüm kontrollerini muayenesini de yaptı o arada. Şimdi 2 yaşında 2 ay önce kışa girmeden bir kan degerlerne baktırmıştık düşme olmuştu kontrolüne götüreceğim yeniden. Artık rutin kan degerleri kontrolü için 6 ayda bir götürürüm.