egb92
İlk 3 ay aynı doktora götürdüm sonra tayinimiz çıkınca 3 farklı doktora götürdüm, en son ki doktordan memnun kalınca onunla devam ettim. En son 3 ay önce götürdüm misal, kansızlıktan şüphelendiğim için değerlerine baktırmıştık.
Bu ay yine götüreceğim iştahsızlık var diye, tekrar vitamin değerlerine baktıracağım.
Aslında sizin artık büyümüş yani bir sorun olmadığı sürece götürmenize gerek yok fakat uzun zamandır gitmemişsiniz, bir rutin kontrole gidebilirsiniz. Doktor gerek görürse kan/vitamin değerlerime bakar muhtemelen.