YavuzCagan ayy eveet bi de çevreden konuşanlar var tabiii😬 benim de annem beni biraz galyana getirdi. Kronolojik 15, düzeltilmiş 13 aylıklar. Annem hep kronolojiğe göre hesaplıyor. Geç kaldılar sanki vs diyip duruyor. Oturmada da öyle demişti ki düzeltilmişe göre zamanında oturdular. Ben anlatamıyorum prematürelerde takibin öyle yapılmadıgını. Çevremde de benimkilerden küçüklerin yürüdüğünü görünce üzülüyorum işte..