ikizlerinannesi2985 hahah olur canım olur, arkadaşının bebeklerini yazmışsın postun sonunda. Sen zaten biliyorsun her bebek farklıdır yani, ikizler bile birbirine benzemez gelişim olarak. En iyi biz biliriz hatta bu durumu ❤️ onları takıp üzülme balım, elbet zamanı gelicek 🥰