girlandboyandmumy_ deniz_s minies doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum başka beze geçmeyi hiç düşünmedim minies yenidoğan 👶 ıslak mendili de çok iyi ikisi de mühendisin oğlundan tavsiye temiz içerikli ürünler
Deryadeniz89 deniz_s hiç güzel değil poşet gibi bı bez hiç ama.hic beğenmedim almayın pişman olursunuz cirtlari asla tutmuyor
ogretmen61 deniz_s prima kullanıyordum zamlardan sonra deneyeyim dedim miniesi. Gündüz iyi ama akşam bezleyip yatırdım sabah kalktığında sırılsıklamdı oğlum. O yüzden daha almayı düşünmüyorum sleepye geçtim şimdi