1Nisa1merve deniz_s en rahatı külot bez geldi bana da. Taşırmadı .kaka da cok yapar kızım. Hele slepy cok kötü karnına kadar islaniyodu onu takınca hemen çıkarıydum.
Gokce_mom deniz_s ya ben kullandım çokta memnun kaldım ama dün almaya gittim 4 numara 38 yada 35 adetti 59.90 fiyat olmuş iade ettim
Gokce_mom 1Nisa1merve yok canım ya dün iade ettim 59.90 tl Yani normal market bezine göre çok pahalı sleppy aldım mecbur gidip 36 lira verdim yarı yarıya resmen
Egelim deniz_s Prima ile dönüşümlü kullanıyorum, dönüşümlü olduğu için arada hafif kızarıklık oluyor popo da ama siz dönüşümlü kullanmayacaksanız güzel bir bez, f/p ürünü tam olarak.
Msssmy deniz_s ben çok memnunum. Prima kullanıyordum miniesi bi deneyim dedim daha önce kullanmadığına pişman oldum
Arasannesi- @deniz_s yani sanırım öyleydi belki de hani bana denk gelmiştir. Ama sızdırma vs olmadı. Gece ben bez değiştirmem uykusu kaçtığı için sleepy de mesela göbeğine kadar cis oluyordu baby turco ve minies de böyle bisey yaşamadım. Kaka da taşması olmadı.
Muges4 Efeninanasi bende molfix kullanıyorum yeşil paket ama artık her yerde yok, mavi pakette çok iz yapıyor fark ettim. Minies nasıl
Efeninanasi Muges4 bir numara büyük aldım tavsiye ile gayet memnunum molfiks artık pahalı gelmeye başladı malesef. Tabi ilk baş biraz ince geliyor bizimkinden sonra tereddütüm olmuştu ama kullanınca hiç sızdırma yapmadı hatta denedım sabaha kadar almadım hiç bişi yapmadı ne pişik ne bir şey
endlesslove deniz_s ben çok memnunum ıslak mendili de çok iyi. Normalde unibaby kullanıyordum diğerleri pişik yapıyor diye bir deneyeyim dedim o da çok iyi çıktı. Minies markası
1balkizannesi deniz_s kimse memnun değil cevremden ve ben bimin bezini kullanıyorum jenny willy şu anda 5 numaradaym ve 46,50 de 59,90a çıkmış 🥴