Herkese merhaba ☺️
kızım Pera, 4 ay 8 günlük, sadece anne sütüyle besleniyor ve her istediğinde emziriyorum. ancak 3. ay bittiginden beri parmak emmeye, elini ağzına sokmaya parmaklarıyla ağzını karıştırmaya başladı 🙄 son bir haftadır salyalar çok fazla sürekli parmağını emiyor ve uyurken kulaklarını çekiştirip kendini uyandırıyor. bunlar diş çıkarma belirtileri midir anneler? doktor normal normal diyip duruyor evet veya hayır bile demiyor. belki dünyayı ağzıyla keşfetmeye başlamıştır diye düşündüm ama elini ağzından asla çekemiyorum ☺️
düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🌸☺️