Ediss ben bir kovada hiç ıslatmadan bekletiyorum 3 günden fazla beklemiyor ama sonra makineye atarken çişlileri hiç akıtmadan kakalıları da su ve diş fırçasıyla biraz suda akıtarak atıyorum.bitkisel bir deterjan olan geren clean kullanıyorum ilk başta 60 derecede veya 40 derecede bir saat deterjnlı yıkıyorum sonra da 20 dk ekstra durulama yaptırıyorum o kadar