Öncelikle ybb kullanmaya karar verdiyseniz ilk başta iki bez almanızı öneririm.çünkü yapamama ya da zorunuza gitme ihtimali var.bu durumda çok zarara uğramamış olursunuz.şimdi ybblerin parçalarından bahsedeceğimi.tabi bu parçalar alacağınız markaya göre değişkenlik gösterebilir ancak benim aldığım markada bir dış bez bir iç bez bulunmakta.pamuk veya bambu tercih edebilirsiniz.bambu daha emici ancak daha geç kuruyor pamuk bezlere göre.bende 9 adet bez bulunmakta 6 tanesi bambu 3 tanesi pamuk.ben ilk başta bir de lineer denilen tabakadan almıştım kullan at olsun diye ancak 3-4 kere anca kullandım.onun yerine eşimin Eski atletlerini kesip kullandım hem çok emici hem de daha ekonomik☺️