Egemom21 Ben de azaltmanızı tavsiye edeceğim. Ben hep Hipp’in üstünde yazandan daha az verdim. Gerekirse sık besledim ama midesi hiç şişmedi. Kusma hiç yaşamadım neredeyse. Şu an 6 aylık düne kadar 120 cc içiyordu. Artık ara ara 150 cc. 4 saatte bir falan. Bitince ağlıyor tabi devamını istiyor ama Japon balığı misali… Kaldırıyorum, emzik veriyorum hemen avunuyor. Bir de elbette dikkat ediyorsunuz da, mamayı çok sıcak vermiyorsunuz di mi?