Ardi09 Tubiknr yani pahalı prima ama hakediyor parasını, eğer bütçenizi zorlarsa dönüşümlü kullanın gece ve önemli zamanlarda prima, günlük olarak daha ucuz bi bez kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum
Damla6117 Tubiknr sizden dolayı olabilir canım 9 aylığız sadece 3 defa taşma yaşadık kakayı o da 3 aylık filandı herhalde çok yapmış kakasını sıvı olunca birde birdaha bu zamana kadar hiç yaşamadım o zamanlarda sleepy takılıydı şuanda hala sleepy molfix prima aktif bebek kullanıyorum gündüz sleepy gece molfix veya prima hiç taşma yaşamıyoruz