annesininaslanii geçecek tabi ama bu süreç biraz sizi yoracak bizde 2 yaş olduk ve aşırı çığlık atıyor,çok huysuz. Ve size tavsiyem her dediğini yapmamaya çalışın belli bir süreden sonra alışkanlık kazanıyorlar dediğini yapmadığınız taktirde ağlamayı, bağırmayı seçiyorlar. Bu süreçte bunu yapmak sizi yorar ama emin olun ilerisi için de iyi olacaktır büyüdüklerinde AVM gibi yerlerde aşırı ısrarcı ve her istediği olsun diye bekleyen çocuklar oluyorlar 🤦buna çok dikkat etmemiz gerekiyor kızımdan örnek vermem gerekirse evet ağlıyor her istediği olsun istiyor ama yapmadığım zaman belli bir süre sonra pes ediyor burda en önemlisi aşırı sakin olmak, ve sürekli konuşalım bu konuyu,beni dinle, gibi kelimelerle dikkatini dağıtmak 😊 bu onların iyiliği için 😄 büttün annelere sabırlar 💜 diliyorum🤗❤️❤️❤️