annesininaslanii 19 aylık Benimkide. Ölü gibi geziyorum artık. Beden yorgunluğu umrumda değil, psikolojik olarak bitigim. Yemek vakti gelsin istemiyorum zar zor yer, yemediği şeyi fırlatır atar. Önünde tabak varsa fırlatır. Sürekli mizmizlanma modunda halbuki çok daha neşeli bi bebekti. Bide üst ve bez değiştirme var kiii 😢