Mom5457 Çok doğru bir karar 👌🏻 ben de öyle yaptım ise ara verdim Yalın in kreşe başlamasını bekliyorum. Sonra iş hayatıma döneceğim. Sosyal hayatimi, kendi paramı kazanmayı, arkadaşlıklarını çok özledim.
Bir de sana birşey söyleyeceğim… Bugün uzulduklerimiz yarın iyikilerimiz olabiliyor, hayat bu ya biz ne yaparsak yapalım ne düşünürsek düşünelim, yaşamamız gereken ne varsa onu yaşıyoruz. Hayatı acı tatlı kabullenip yarını düşünmeden yaşamanı tavsiye ederim ♥️
Bir gün tanisabilirsek yüz yüze sana çok sarılırım şimdiden söyleyim 👯