Mysons evde yaz kış kısa elbiseler şortlar croplar falan giyerim altına diz üstü çoraplar giyiyorum çok hoş oluyor hayatımda daha pijama giymemişimdir tarzım bu çünkü içimden gelmiyor, evdeyken makyaj yapmam ama dudağımda illaki ya renkli nemlendirici özellikle çilekli ya da bi dudak kalemi olur, soluk yüz asla sevmem çünkü illa ufak renk olmalı. Paspalda gezsek yine güzeliz fakat ben tercih etmem bekarkende etmiyordum eşim için değil sadece yani. Neyse Saçlarım akşam hep açıktır toplamam. Dışarıda hep olabildiğince dikkatli çıkarım giyimim makyajım saçım. Eşiniz haklı ve bunu çok kibar şekilde söylemesini takdir ettim eleştirmemiş çünkü bazı insanlar kırıcı şekilde söylüyor bunları eşlerine. Herkes yanındaki kişiyi bence bakımlı görmek ister kimisi söyleyemez, kadınlara özgü değil benim eşim bakımlı olmasa ben de ona bi şekilde söylerdim kesin ama kendisi benden daha bakımlı sayılabilir 😂