Birbebekkkbircicek Valla senin işin bi tık daha zor o zaman sen sabırla deneye deneyeee artık nezaman yerse 🥺 Seni gayet iyi anlıyorum çünkü 7.ay red bende yaşadım sabırla geçti çok zor ama farklı kombinasyonlar deneyecen artık ben tarhana çorbasında red yaşamazdım o yüzden herşeyin içine tarhana kattığımı bilirim bu iş birazda sabır işi şuan 9,5 aylık nerdeyse birden yine reddetmeye başladı bir kaşık yiyo kafayı çeviriyo zorlamıyorum pankek yapıp önüne koyuyorum o şekil yiyo kendisine bıraktım işi 😂 ne yerse yemezse mama veriyorum ilk bir yaş mamadan azaltmayı düşünmüyorum bir yaşından sonra belki bir öğün mama vermeyerek açlığını artırırım