Birbebekkkbircicek Mete’nin canım annesi, çok normal ilk defa tadına bakıyor. Biz 3 gün kabak 3 gün havuç 3 gün balkabağı deneterek devam etmiştik. (Mevsimine göre) sadece öğlenleri. Şunu unutma süt veriyorsan yada mama bu onun yine en büyük öğünü, hemen hapur hupur yemesini bekleme bu çok meşakatli bir yol. Tadım süreci bu süreç… Sabır..Sabır… bir de tavsiyem, ilerleyen aylar da yemeklerini sakın rondaya çekme, yoksa buna alışır çiğneme güdüsü gelişmez. Benim oğlum çok güzel çiğniyor fakat yiğenim 2,5 yaşında çiğnemeyi bilmiyor bu sebepten.